Wij horen graag van je!

Heb je vragen over de Baas in Contact monitor of wil je meer informatie?
Neem dan contact op via onderstaand contactformulier.

Over FINTREX

Wij zijn gespecialiseerd in human sourcing solutions voor het digitale klantcontact tijdperk. Onze dienstverlening brengt flexibele arbeid (W&S, Uitzenden, Detachering, Flexpools) samen met facilitair klantcontact (Outsourcing, Insourcing). Hiermee helpen we bedrijven klantcontact centraler in de organisatie te zetten, hét onderdeel van hun product of dienstverlening waarmee ze het onderscheid kunnen maken.

Zeker in een krapper wordende arbeidsmarkt is het belangrijk dat we de bedrijven die net dat stapje extra zetten voor hun klantcontact specialisten, de mogelijkheid geven dit te laten zien om nog meer talent aan te trekken en degene die hierin willen groeien helpen inzicht te krijgen in waar ze zich kunnen ontwikkelen. Voor dit onderzoek zijn wij naast initiator, verantwoordelijk voor: het concept, de communicatie en branding.

Over de Klantcontact Monitor

Klant- en medewerkergerichte organisaties. Dat is waar wij blij van worden en waar wij dagelijks met veel enthousiasme samen met onze opdrachtgevers aan werken. Vanuit Loosdrecht bieden we voor meer dan 250 opdrachtgevers in Nederland, Duitsland, België en Luxemburg realtime inzichten in klant- en medewerkerbeleving. We zijn niet alleen trots op wat we hebben bereikt, maar vooral op waar we staan. Bij ons staat de mens centraal: niet alleen onze opdrachtgevers en hun klanten, maar ook hun medewerkers én natuurlijk die van onszelf.

Voor de Baas in Contact verzorgen wij het onderzoek en maken we voor alle deelnemende organisaties inzichtelijk waar ze staan ten opzichte van hun vakgenoten en bieden we concrete handvatten om hun medewerkers nog meer centraal te stellen, want: enthousiaste en bevlogen medewerkers hebben de grootste invloed op de klantbeleving!